چرا امسال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي نامگذاري شد؟ سعيد خاوري


سعيد خاوري: زمستان تمام شد و روسياهي اش به زغال ماند, يك سال به پايان رسيد و سالي جديد آغاز شد، يك برگ زرين ديگر در دفتر ملتي قهرمان ورق خورد؛ ملتي كه در ميداني پر چالش و در رويارويي با دشمناني تا به دندان مسلح و ناپايبند به اصول اين بار هم مدال افتخار و پيروزي را در ميدان نبردي كه دشمنان آن در خيال خام خود به دنبال فلج كردن ملتي متحد و متعهد بودند را كسب نمود، دشمنان با استفاده از بنگاه هاي خبر پراكني صهيونيستي و استفاده از ابزارهاي شيطاني خويش اينگونه ادعا مي نمودند كه به دنبال انزواي سياسي و فلج كردن اقتصادي ايران هستيم، دشمنان قسم خورده ملت ايران كه چهره آنها ديگر براي عالم واضح و روشن گرديده است جهت رسيدن به خواسته هاي نامشروع خويش از هيچ اقدام خصمانه و بي شرمانه اي فروگذار ننمودند.

دشمنان در راستاي مقابله با ايران اسلامي در دو محور اصلي اقدام مي نمودند : 1- ايجاد موانعي از قبيل تهديد - تحريم - ترور و اقدامات خراب كارانه و ايجاد موانع گوناگون ديگر 2- انكار پيشرفت هاي جمهوري اسلامي و ملتهب نشان دادن اوضاع كشور با استفاده از ابزارهاي گوناگون اما دشمنان واقعي و قسم خورده ملت ايران چه كساني هستند؟

هر جا كه سخن از دشمن به ميان مي آيد ذهن مردم به درستي متوجه شيطان اكبر؛ ام الفساد قرن آمريكاي جهان خوار مي شود. البته كشورهاي ديگري نيز هستند اما لانه اصلي آنها آمريكا است. دولت هايي نظير دولت متخاصم انگليس و فرانسه و رژيم غاصب و جنايتكار اسرئيل و... لذا رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) سال ۱۳۹۲ را سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي نام گذاري نمودند.

حال با توجه به جنگ پيچيده دشمنان در عرصه هاي گوناگون نام گذاري سال ۱۳۹۲ نقشه راه اصلي و سياست گذاري هاي كلان پيش رو را مشخص مي كند.

در جبهه اقتصادي همانگونه كه سال هاي قبل از آن نيز با عناوين اقتصادي نامگذاري شده بود همچون سال ۱۳۸۸ كه سال حركت به سمت اصلاح الگوي مصرف – سال ۱۳۸۹ سال همت مضاعف؛ كار مضاعف – سال ۱۳۹۰ سال جهاد اقتصادي – سال ۱۳۹۱ سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني و بلاخره سال ۱۳۹۲ كه با نام حماسه سياسي و حماسه اقتصادي مزين گرديد، بايستي با حساسيت بيشتري مورد توجه دستگاه هاي حكومتي و بدنه مردم در راستاي مقاوم سازي اقتصاد ملي در مقابل تهديدات دشمنان نظام اسلامي گردد.

دشمن از ابتداي پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران اسلامي در جهت مقابله با خواست و اراده مردم دست به تحريم هاي گوناگون و محاصره ي اقتصادي ميهن عزيزمان نموده است كه از جمله آن مي توان به ۱۵ بار تحريم نظام بانكي كشور؛ ۷ بار تحريم تجارت نفت ؛ تحريم هاي گوناگون كشتيراني جمهوري اسلامي ايران – تحريم هاي دارويي و تحريم هاي گوناگون ديگر در عرصه مالي و پولي اشاره نمود كه با تدابير صورت گرفته از سوي مسئولين و همدلي و حمايت همه جانبه مردم هميشه در صحنه، پوزه دشمن به خاك ماليده شد هر چند كه مشكلاتي نيز به وجود آمد اما به طور مثال با توجه به تحريم هاي سخت دشمن در مورد كشتيراني، واردات كشور نسبت به پارسال ۲٪ افزايش يافته است يا در بحث تحريم هاي نفتي و خروج شركت هاي پيمانكاري خارجي جوانان و متخصصين ايراني با تلاش ها و مجاهدت هاي علمي موجبات خودكفايي كشور را در بسياري از عرصه ها مهيا نمودند كه امروز شاهد شكوفايي اقدامات جوانان ميهن اسلامي مي باشيم . دانش هسته اي كه نماد اقتدار و خودباوري ملت و مردم ما گرديده است و همچنين ميدان شكست و تحقير دشمن نيز مي باشد با وجود تمام فشارها و تهديدات دشمن پيشرفت هاي چشمگيري داشته ايم، كه نمونه آن را مي توان در توليد صفحه هاي سوخت نيروگاه تحقيقاتي تهران جهت توليد راديو داروها اشاره نمود.

امروز ميهن اسلامي با عنايات الهي ميدان كار و تلاش و مجاهدت هاي فرزندان بي ادعا و شريف و سربازان اسلام گرديده كه در حال فتح قله هاي افتخار در ميدان هاي مختلف مي باشند.

دستاورد هاي سال ۱۳۹۱ از جمله موفقيت در عرصه هاي فضايي - هسته اي - دفاعي - پزشكي و غيره را مي توان مدال هاي افتخار بر سينه ي ملت قهرمان و شهيد پرور ايران اسلامي ناميد از جمله ارسال ماهواره ناهيد – پرتاب كاوشگر پيشگام با موجود زنده – ساخت جنگنده فوق پيشرفته قاهر ۳۱۳ – رمز گشايي پهباد RQ 170 و پيشرفت هاي گوناگون ديگر كه در اين نوشته مجال پرداختن به آنها نمي باشد.

با توجه به فرمايشات رهبري عزيز برنامه دولت در سال ۱۳۹۲ مي بايست در جهت عدم وابستگي و استقلال كشور از درآمد هاي نفتي تنظيم گردد كه اين مهم آرزوي ديرينه ملت شريف ايران اسلامي مي باشد.

در جبهه سياسي يكي از رويدادهاي مهم سال ۱۳۹۱ برگزاري اجلاس سران عدم تعهد در ايران اسلامي بود كه دشمنان با تمام تلاش و با صرف هزينه ي بسيار به دنبال به انزوا كشاندن اين اجلاس در پايين ترين سطح ممكن بودند كه اين تلاش مذبوحانه به طور كامل به شكست انجاميد كه اين مهم نشان از اقتدار و نفوذ بسيار بالاي نظام اسلامي در جهان دارد.

مهم ترين اتفاق سياسي سال ۱۳۹۲ برگزاري انتخابات رياست جمهوري مي باشد كه به فرموده ي امام خامنه اي (مدظله العالي)، انتخابات در كشور ما مظهر حماسه سياسي است، لذا مردم هميشه در صحنه كه با حضور گسترده خويش همواره در عرصه هاي گوناگون مشتي محكم بر دهان ياوه گويان و دشمنان كوبيده اند؛ مي طلبد اين بار هم با حضور حداكثري و با تجديد پيمان با آرمان هاي امام شهدا (ره) و شهداي گلگون كفن انقلاب اسلامي ضمن حمايت از دستاوردهاي نظام اسلامي پاسخي كوبنده و دندان شكن به دشمنان اسلام و استكبار جهاني دهند، وعده خداوند تحقق خواهد يافت و پيروزي نهايي نزديك است، صداي شكستن استخوان هاي نظام ليبرال سرمايه داري غرب به گوش مي رسد و زماني نه چندان دور جايگاهي به جز موزه هاي تاريخ نخواهد داشت. ان الله مع الصابرين

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 8 اسفند 1392 | 10:18 | نویسنده : محمد امین لاریان |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.